تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

ما به افرادی که مایلند دورۀ آموزشی را به صورت کوتاه­‌مدت و  در سطح بین‌الملل آموزش ببینند این دوره را پیشنهاد می­‌کنیم. با توجه به لازم‌الاجرا شدن استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی در ایران، این دوره و مدرک بین‌المللی آن می­‌تواند یکی از امتیازهای بارز و قابل توجه برای کارفرمایان در بازار کار باشد. شما علاوه بر آموزش استانداردها، نحوه­‌ی تهیه­‌ی صورت­‌های مالی را نیز در این دوره آموزش می­‌بینید. افرادی که دیپلم این مدرک را دارا هستند، می­‌توانند از معافیت درس هفتم ACCA برخوردار شوند.


مدت 72 ساعت
پیش‌نیاز داشتن سطح زبان عمومی و تخصصی در حد متوسط
مدرک در انتهای دوره و پس از شرکت در آزمون ACCA Dip IFR و در صورت کسب حداقل نمره ی 50 مدرکی از سوی انجمن حسابداران خبره انگلستان به شما اعطا می شود. (نحوه ثبت نام آنلاین برای آزمون Dip IFR)

سرفصل دروس
1. Dip IFR / 72 ساعت
International Sources of Authority , Elements of financial statements , Presentations and additional disclosures , Preparation of external financial reports for combined entities and joint ventures
ادامه مطلب



برای دیدن پاسخ سوالات متداول، لطفا روی هر سوال کلیک کنید‎
این دوره‎ به صورت عملی برگزار می‎شود یا تئوری؟

این دوره به صورت تئوری آموزش داده می‎­شود که البته در انتهای دوره، آزمون آزمایشی و کارگاه یادگیری فنون نگارش تخصصی حسابداری را نیز شامل می­‎شود.

برای شرکت در این دوره چه سطحی از دانش زبان انگلیسی مورد قبول است؟

با توجه به اینکه در دوره های بین المللی، کلاس‎ها، کتاب‎ها و آزمون‎ها به زبان انگلیسی هستند،هرچه سطح دانش زبان انگلیسی شما بالاتر باشد دوره را راحت تر پشت سر خواهید گذاشت. اما به عنوان تعیین یک حداقل، با دانستن زبان انگلیسی در حد متوسط می توانید دوره را شروع کنید.

دانشجویانی که زبان انگلیسی آنها ضعیف می‎باشد می‎توانند در دوره‎های زبان انگلیسی که به همین منظور طراحی شده است، شرکت نموده و پس از تقویت زبان در دوره‎های بین المللی شرکت نمایند.

آیا دوره Dip IFR فراگیران را برای بازار کار آماده می‎کند؟

این دوره آموزش استانداردهای حسابداری و صورت‎­های مالی در سطح بین‎المللی می­‎باشد و شرایط کاری آن در ایران و کشورهای دیگر مناسب است. داشتن دیپلم این دوره می­‎تواند یکی از امتیازهای متمایز شخص در رزومه­‎ی کاری او باشد.

چگونه اطلاعات بیشتری دریافت کنیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر می­‎توانید با شماره­‎های مرکز آموزش حسابداران خبره تماس حاصل فرمائید و یا به نشانی الکترونیکی دپارتمان زبان و بین‎الملل ایمیل ارسال کنید. لازم به ذکر است که پنجشنبه هر هفته همایش حضوری معرفی دوره‎های بین‎المللی مرکز به نشانی ذکر شده برگزار می­‎شود و می­‎توانید اطلاعات جامع­‎تری را در خصوص این دوره دریافت کنید. همچنین می­‎توانید به پایگاه اینترنتی زیر مراجعه کرده و از وب سایت رسمی انجمن حسابداران خبره انگلستان اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

www.accaglobal.com/in/en/qualifications/glance/dipifr


Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.